Jak ustawić stopkę w poczcie przez Webmail?
Posiadając skrzynkę e-mail w Domenomania.pl możesz ustawić swój własny podpis, który będzie automatycznie umieszczany pod każdą wysyłaną wiadomością e-mail. Po ustawieniu podpisu, każda wiadomość e-mail wysyłana z poziomu strony WWW będzie posiadała ustawiony podpis. Podczas dodawania własnego podpisu skorzystasz z edytora, który ułatwia dodanie zaawansowanego podpisu.
Jak dodać stopkę do wiadomości e-mail w Domanomania.pl?
Własna stopka e-mail w poczcie Domenomania.pl jest łatwa do ustawienia. Aby ustawić stopkę, która jest automatycznie dodawana do nowych wiadomości e-mail w Domenomania.pl:
- Zaloguj się do swojego konta pocztowego:
- Po zalogowaniu w prawnym górnym rogu kliknij przycisk Ustawienia.
- W kolejnym oknie wybierz z menu opcję Tożsamości, a następnie wskaż, do której skrzynki chcesz utworzyć stopkę. Następnie w polu Podpis wprowadź treść, która ma stanowić stopkę i kliknij przycisk Zapisz.
- Możesz także użyć stopki w formacie HTML. W tym celu zaznacz opcję Podpis w HTML. Zmieni się wygląd edytora stopki, który umożliwi nadanie jej niestandardowego wyglądu.
- To wszystko! Po zapisaniu stopka będzie automatycznie dołączana do każdego maila.