Jak ustawić stopkę w poczcie przez Webmail?

Posiadając skrzynkę e-mail w Domenomania.pl możesz ustawić swój własny podpis, który będzie automatycznie umieszczany pod każdą wysyłaną wiadomością e-mail. Po ustawieniu podpisu, każda wiadomość e-mail wysyłana z poziomu strony WWW będzie posiadała ustawiony podpis. Podczas dodawania własnego podpisu skorzystasz z edytora, który ułatwia dodanie zaawansowanego podpisu.

Jak dodać stopkę do wiadomości e-mail w Domanomania.pl?

Własna stopka e-mail w poczcie Domenomania.pl jest łatwa do ustawienia. Aby ustawić stopkę, która jest automatycznie dodawana do nowych wiadomości e-mail w Domenomania.pl:

  1. Zaloguj się do swojego konta pocztowego:
  2. Po zalogowaniu w prawnym górnym rogu kliknij przycisk Ustawienia.Aby ustawić podpis, zaloguj się do skrzynki e-mail i wybierz: Ustawienia.
  3. W kolejnym oknie wybierz z menu opcję Tożsamości, a następnie wskaż, do której skrzynki chcesz utworzyć stopkę. Następnie w polu Podpis wprowadź treść, która ma stanowić stopkę i kliknij przycisk Zapisz.Dodawanie stopki do wiadomości e-mail w Domenomania.pl
  4. Możesz także użyć stopki w formacie HTML. W tym celu zaznacz opcję Podpis w HTML. Zmieni się wygląd edytora stopki, który umożliwi nadanie jej niestandardowego wyglądu.Dodaj stopkę HTML do wiadomości e-mail w Domenomania.pl
  5. To wszystko! Po zapisaniu stopka będzie automatycznie dołączana do każdego maila.Stopka została dodana i będzie teraz umieszczana pod każdą Twoją wiadomością e-mail.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie