Posiadając skrzynkę e-mail na hostingu w Domenomania.pl możesz ustawić swój własny podpis, który będzie automatycznie umieszczany pod każdą wysyłaną wiadomością e-mail.
Co można umieścić w stopce wiadomości?
Po ustawieniu podpisu, każda wiadomość e-mail wysyłana z poziomu strony WWW będzie posiadała ustawiony podpis. Podczas dodawania własnego podpisu skorzystasz z edytora, który ułatwia dodanie zaawansowanego podpisu.
Jak utworzyć podpis do wiadomości e-mail w Roundcube?
Własna stopka e-mail w poczcie Domenomania.pl jest łatwa do ustawienia. Aby ustawić stopkę, która jest automatycznie dodawana do nowych wiadomości e-mail w Domenomania.pl:
- Zaloguj się do swojego konta pocztowego:
- Po zalogowaniu się, wybierz z bocznego menu ikonę: Ustawienia.
- W kolejnym oknie wybierz z menu opcję: Tożsamości, a następnie wskaż, do której skrzynki chcesz utworzyć stopkę. Następnie w polu: Podpis wprowadź treść, która ma stanowić stopkę i kliknij przycisk Zapisz.
- Możesz także użyć stopki w formacie HTML. W tym celu zaznacz opcję HTML.
- Po wyborze opcji HTML zmieni się wygląd edytora stopki, który umożliwi nadanie jej niestandardowego wyglądu.
- Po wpisaniu odpowiedniej treści, kliknij przycisk: Zapisz.
- To wszystko. Od teraz każda nowa wiadomość, którą utworzysz przez Roundcube będzie posiadała podpis.