Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

ważność

Jak sprawdzić do kiedy usługa jest opłacona?

Każda domena jak każdy inny produkt ma swój cykl życia, czyli czas rozpoczynający się, gdy wykonywana jest rejestracja domeny / opłacenia domeny, a kończący się, gdy wygaśnie ważność domeny.Jak sprawdzić ważność usługi w...

Do kiedy ważny jest certyfikat SSL?

Certyfikat SSL zapewnia dodatkową warstwę ochrony dla strony internetowej, poczty e-mail a przede wszystkim przekazywanych przez nie danych. Dla użytkowników Internetu aktywny certyfikat SSL może stanowić także cenne źródło informacji o...

Jak sprawdzić do kiedy opłacony jest serwer?

Dowiedz się jak sprawdzić do kiedy opłacony jest serwer w Domenomania.pl. Aby móc sprawdzić ważność hostingu, należy zalogować się do Panelu klienta. Jak sprawdzić do kiedy opłacony jest serwer w Domenomania.pl?Zaloguj się do...

Do kiedy opłacona jest domena? Jak sprawdzić?

Jak sprawdzić do kiedy opłacona jest domena w Domenomania.pl? Jak sprawdzić ważność domeny w bazie WHOIS?Każda domena jak każdy inny produkt ma swój cykl życia, czyli czas rozpoczynający się, gdy wykonywana jest rejestracja...
Promocja na hosting WordPres za 1 zł na 6 miesięcy

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Jak przenieść WordPress na serwer Domenomania.pl?

Utworzyłeś witrynę internetową na serwerze innego operatora, a teraz planujesz przenieść ją na serwer domenomania.pl? Migracja Wordpress nie...

QUIC.cloud – co to i jak skonfigurować?

CDN (ang. Content Delivery Network) pozwala na buforowanie zawartości witryn internetowych i przechowywać je na serwerach rozmieszczonych na...

Weryfikacja dwuetapowa Onet Poczta

Weryfikacja dwuetapowa wprowadza dodatkową warstwę zabezpieczeń w procesie logowania do Onet Poczta. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl