Do czego służy lista mailingowa?
Listy mailingowe umożliwiają używanie jednego adresu e-mail w celu wysyłania poczty pod wiele adresów e-mail (np. do zespołu). Sprawdź jak usunąć listę mailingową po zalogowaniu do cPanel.
Po zalogowaniu do cPanel i przejściu do opcji: Listy wysyłkowe, dostępna będzie sekcja: Bieżące listy, która wyświetla listy mailingowe utworzone na koncie. Aby usunąć listę wysyłkową, kliknij opcję: Usuń w kolumnie: Funkcje.
Jak usunąć listę mailingową (wysyłkową) w cPanel?
System list wysyłkowych w cPanel umożliwia na zdefiniowanie nazwy, hasła i nazwy domeny dla listy mailingowej. Aby usunąć listę mailingową, wykonaj następujące czynności:
- Zaloguj się do panelu cPanel.
- Znajdź sekcję: E-mail i kliknij opcję: Listy wysyłkowe.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz tworzenia nowej listy wysyłkowej w cPanelu. Przejdź na dół ekranu do sekcji: Bieżące listy, w której będą wyświetlone informacje o istniejących listach mailingowych.
- Nazwa listy – pełny adres e-mail listy mailingowej.
- Użycie – ilość miejsca na dysku używanego przez listę adresową.
- Dostęp – poziom dostępu użytkownika do listy mailingowej.
- Publiczny – subskrypcje są otwarte, a interfejs wyświetla listę wysyłkową jako publiczną.
- Prywatne – administrator musi zatwierdzić subskrypcje, a interfejs nie wyświetla listy wysyłkowej.
- Administrator – rozdzielona wierszami lista adresów e-mail administratorów list mailingowych.
- Funkcje – funkcje administracyjne listy mailingowej (patrz poniżej).
- Aby skasować listę wysyłkową, kliknij opcję: Usuń w kolumnie: Funkcje przy wybranej liście mailingowej, którą chcesz skasować.