Jak edytować listę wysyłkową (mailingową) w cPanel?

Listy mailingowe umożliwiają używanie jednego adresu e-mail w celu wysyłania poczty pod wiele adresów e-mail (np. do zespołu). Sprawdź jak edytować listę mailingową po zalogowaniu do cPanel.

Po zalogowaniu do cPanel i przejściu do opcji: Listy wysyłkowe, dostępna będzie sekcja: Bieżące listy, która wyświetla listy mailingowe utworzone na koncie. Aby wyszukać listę wysyłkową na długiej liście, wprowadź słowo kluczowe w polu tekstowym: Wyszukaj.

Jak edytować listę mailingową (wysyłkową) w cPanel?

System list wysyłkowych w cPanel umożliwia na zdefiniowanie nazwy, hasła i nazwy domeny dla listy mailingowej. Aby edytować listę mailingową, wykonaj następujące czynności:

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Znajdź sekcję: E-mail i kliknij opcję: Listy wysyłkowe.
    Aby edytować listę mailingową, znajdź sekcję: E-mail i kliknij opcję: Listy wysyłkowe.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz tworzenia nowej listy wysyłkowej w cPanelu. Przejdź na dół ekranu do sekcji: Bieżące listy, w której będą wyświetlone informacje o istniejących listach mailingowych.
    • Nazwa listy – pełny adres e-mail listy mailingowej.
    • Użycie – ilość miejsca na dysku używanego przez listę adresową.
    • Dostęp – poziom dostępu użytkownika do listy mailingowej.
      • Publiczny – subskrypcje są otwarte, a interfejs wyświetla listę wysyłkową jako publiczną.
      • Prywatne – administrator musi zatwierdzić subskrypcje, a interfejs nie wyświetla listy wysyłkowej.
    • Administrator – rozdzielona wierszami lista adresów e-mail administratorów list mailingowych.
    • Funkcje – funkcje administracyjne listy mailingowej (patrz poniżej).
  4. Jeśli chcesz zmienić hasło listy mailingowej, to w kolumnie Funkcje kliknij: Zmień hasło obok nazwy listy mailingowej. Wprowadź i potwierdź nowe hasło w odpowiednich polach tekstowych i kliknij Zmień hasło, aby aktywować nowe hasło.
  5. Aby zarządzać listą mailingową, kliknij opcję: Zarządzaj przy liście mailingowej, którą chcesz zarządzać.
    W sekcji: Bieżące listy wyświetlone zostaną utworzone listy mailingowe na koncie.
  6. System automatycznie zaloguje Cię do zewnętrznego interfejsu zarządzania listami mailingowymi (Mailman). Jeśli będziesz chciał zalogować się do swojej usługi przez zewnętrzny panel Mailman, będziesz musiał skorzystać z hasła administratora listy mailingowej.
  7. Po wyświetleniu interfejsu zarządzania Mailman, możesz zmienić ustawienia konfiguracji Twojej listy mailingowej.
    Mailman to zewnętrzna aplikacja, która służy do zarządzania Twoimi listami mailngowymi w cPanel
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie