Jak sprawdzić aktywne połączenia FTP w cPanel?

Promocja na hosting

Uprzejmie informujemy, że funkcjonalność ta nie jest dostępna w przypadku hostingu współdzielonego i występuje jedynie w dedykowanych konfiguracjach.

Czym są aktywne połączenia FTP?

Za pomocą cPanel możesz sprawdzić aktywne połączenia FTP z Twoim serwerem w Domenomania.pl. Interfejs wyświetla informacje o bieżących połączeniach z serwerem FTP i umożliwia zakończenie tych połączeń.

Możesz dzięki temu monitorować odwiedzających, którzy są zalogowani w witrynie za pośrednictwem protokołu FTP oraz przerywać połączenia FTP w celu uniemożliwiania dostępu do plików nieupoważnionym użytkownikom.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Jak zmienić aktywne połączenia FTP w cPanel?

Po zalogowaniu do cPanel, możesz przejść do aktywnych połączeń FTP, np. w celu ich rozłączenia.

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Znajdź sekcję: Pliki i kliknij opcję: Połączenia z serwerem FTP.
    Aby przejść do ekranu aktywnych połączeń FTP w cPanel, przejdź do sekcji: Pliki i kliknij opcję: Połączenia z serwerem FTP.
  3. Na ekranie zostaną wyświetlone aktywne w tej chwili połączenia z Twoim serwerem FTP. Wyświetlona lista zawiera następujące informacje o połączeniach z serwerem FTP:
    OpisPrzykład
    UżytkownikNazwa użytkownika dla uwierzytelnionego konta FTP.user
    Zalogowano zHost, przez który użytkownik łączył się z serwerem FTP.ns1.domena.com
    Czas logowaniaGodzina i data rozpoczęcia sesji FTP.Fri Jun 11 23:08:03 2019
    StatusStan sesji FTP.IDLE
    Identyfikator procesuIdentyfikator procesu sesji FTP.164234
  4. Jeśli podejrzewasz złośliwą aktywność użytkownika lub jeśli użytkownik jest bezczynny, możesz rozłączyć jego sesję FTP. Aby odłączyć użytkownika od sesji FTP, kliknij: Rozłącz obok sesji FTP, którą chcesz rozłączyć. Aby sprawdzić, czy serwer rozłączył sesję, kliknij przycisk: Załaduj ponownie.

Jak dodać kolejny adres e-mail w Panelu klienta LH.pl?

Posiadając konto w LH.pl prawdopodobnie jest zabezpieczone za pomocą dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA) i przy każdym logowaniu system wysyła kod...

Jak dodać dodatkowy e-mail w Panelu klienta nazwa.pl?

Jeśli korzystasz z usług firmy nazwa.pl, Twój panel klienta prawdopodobnie korzysta z mechanizmu podwójnego uwierzytelniania (2FA). To dodatkowa warst...

Jaki hosting wybrać? Najlepsze propozycje hostingu stron WWW

Wybór odpowiedniego hostingu stron internetowych stanowi kluczowy element sukcesu każdej witryny, wpływając bezpośrednio na jej wydajność, bezpieczeńs...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl