Nie dostałem faktury. Gdzie faktura VAT?

Promocja na hosting

Nie dotarła do Ciebie faktura?

Panel klienta to także centrum danych, jeśli chodzi o Twoje rozliczenia z Domenomania.pl. Właśnie w tym miejscu 24 godziny na dobę masz dostęp do wszystkich faktur VAT jakie Ci wystawiliśmy. Dzięki temu możesz bez problemu dokonać wydruku dowolnej faktury, jeśli nie została dostarczona tradycyjną pocztą.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Chcę opłacić zamówioną usługę

Dział „Rozliczenia i płatności” udostępnia także wszystkie faktury PRO FORMA dla usług zamówionych, które nie zostały jeszcze opłacone. Z poziomu tego działu masz możliwość dokonania płatności online dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez system Platnosci.pl.

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Zmiana danych w fakturze VAT

Faktury VAT zawsze wystawiane są na dane znajdujące się w Panelu klienta w momencie księgowania wpłaty. Jeśli zatem dane te są właściwe nie musisz martwić się, że faktura VAT zostanie wystawiona błędnie. Dlatego ważne jest pilnowanie, aby dane w Panelu klienta były właściwe przed wystawieniem faktury VAT przez nasz system.

Jak uzyskać duplikat faktury VAT?

W przypadku chęci uzyskania duplikatu faktury VAT – prześlij do nas wiadomość e-mail z prośbą o duplikat (pomoc@domenomania.pl).

Jak uzyskać korektę faktury VAT?

W przypadku chęci zmiany danych do faktury – prześlij do nas wiadomość e-mail z prośbą o dokonanie korekty (pomoc@domenomania.pl).

Nowa fala w polskim hostingu – powrót do podstaw

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej zadają sobie pytanie: czy wielka marka hostingowa to rzeczywiście gwarancja lepszej obsługi? Odpowiedź, która wył...

Jak dodać kolejny adres e-mail w Panelu klienta LH.pl?

Posiadając konto w LH.pl prawdopodobnie jest zabezpieczone za pomocą dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA) i przy każdym logowaniu system wysyła kod...

Jak dodać dodatkowy e-mail w Panelu klienta nazwa.pl?

Jeśli korzystasz z usług firmy nazwa.pl, Twój panel klienta prawdopodobnie korzysta z mechanizmu podwójnego uwierzytelniania (2FA). To dodatkowa warst...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl