Kupując usługi w Domenomania.pl nie zostajesz sam w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów. Dbając o relacje z klientami postanowiliśmy każdemu z Was zapewnić dostęp do całkowicie bezpłatnej pomocy.
Bezpłatna pomoc techniczna dostępna dla wszystkich
- Centrum Wiedzy dostępne dla wszystkich: https://domenomania.pl/centrum-wiedzy
- Infolinia telefoniczna pod numerem: 71 715 27 24
- Całodobowe wsparcie techniczne pod adresem e-mail: pomoc@domenomania.pl
Jeśli masz problem lub jakiekolwiek wątpliwości – nie wahaj się z nami skontaktować
Dane, które mogą być potrzebne podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
Problemy ze stroną WWW
- login do konta hostingowego,
- nazwa domeny, pod którą Twoja strona powinna się wyświetlać,
- czy działają Ci inne strony internetowe.
Problemy z pocztą e-mail
- nazwa skrzynki z jaką są problemy,
- z jakiego programu do obsługi poczty korzystasz,
- czy problem występuje z wysyłką czy odbiorem poczty,
- jaka jest treść komunikatu błędu podczas próby wysyłki/odbioru poczty.
Dane dostępu do serwera lub domeny
- login i hasło do Panelu klienta,
- dane osobowe takie jak numer PESEL w celu weryfikacji Twojej tożsamości,
- dane firmy, w której imieniu dzwonisz w celu ich weryfikacji względem naszej bazy,
- kontaktowy adres e-mail podany w Panelu klienta.