Jak skonfigurować pocztę w Windows Live?

Promocja na hosting WordPress

Poczta Windows Live to jeden z najpopularniejszych klientów poczty e-mail. Umożliwia odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail za pomocą protokołów poczty SMTP, IMAP oraz POP3.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Aktywność klienta poczty Windows Live

Do 2017 roku Windows Live stanowił zbiór wielu usług firmy Microsoft, oferując szeroką gamę produktów do obsługi wielu działań w sieci Internet – Office 365, Hotmail, Live Mail, MSN Mail, Outlook.com. W 2017 roku wszystkie usługi zostały włączone w Outlook.com, a sam klient poczty Windows Live zakończył swoją oficjalną aktywność.

Od 2017 roku Windows Live nie jest już rozwijany ani aktualizowany przez firmę Microsoft. Skorzystaj z innego klienta poczty e-mail, np. usług firmy Microsoft: Poczta Windows, Microsoft Outlook lub innych: Thunderbird, The Bat, Gmail.

Konfiguracja poczty w Windows Live

Jeśli nadal korzystasz z klienta poczty Windows Live, możesz przejść proces konfiguracji skrzynki e-mail:

  1. Uruchom program poczty Windows Live.
  2. Z menu wybierz zakładkę: Konta i kliknij przycisk: Adres e-mail.
  3. Podaj dane niezbędne do konfiguracji skrzynki e-mail. Programy pocztowe – konfiguracja poczty
    • Adres e-mail – wpisz pełny adres e-mail dla Twojej skrzynki e-mail.
    • Hasło – wpisz hasło do skrzynki e-mail.
    • Nazwa wyświetlana dla wysłanych wiadomości – wpisz tu nazwę nadawcy wiadomości e-mail, która będzie widoczna u odbiorcy.
    • Zaznacz opcję: Skonfiguruj ustawienia serwera ręcznie.
  4. Kliknij: Dalej
  5. W nowym widoku: Konfigurowanie ustawień serwera i uzupełnij pozostałe informacje o konfigurowanej skrzynce e-mail. Programy pocztowe – konfiguracja poczty
    • Typ serwera – wybierz typ połączenia (sugerowany IMAP).
    • Serwer przychodzącej poczty e-mail / Serwer wychodzącej poczty e-mail: podaj adresy serwerów poczty IMAP/SMTP/POP3.
    • Wymaga bezpiecznego połączenia SSL: aktywuj dla SMTP/POP3/IMAP
    • Uwierzytelnij za pomocą – wybierz: Wyczyść tekst
    • Wymagaj uwierzytelniania – włącz opcję przy ustawieniach serwera poczty wychodzącej.
  6. Wybierz: Dalej.
  7. Konto zostało dodane.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie
Promocja na hosting WordPress

Błąd 0x8004210B, 0x80042109 w Outlook – co zrobić?

Błąd 0x8004210B lub 0x80042109 pojawia się zazwyczaj podczas korzystania z klienta poczty e-mail. Zobacz co zrobić gdy pojawi się błąd...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w DirectAdmin

DirectAdmin to panel administracyjny konta hostingowego, który daje możliwość zarządzania szeregiem funkcji oferowanych w ramach usług...

Jaki hosting dla e-commerce?

Wybór odpowiedniego hostingu dla e-commerce jest niezwykle ważny, dlatego wybór powinien być przemyślany. Podpowiadamy, na co należy zwrócić...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl