Jak skonfigurować pocztę w Windows Live?

Promocja na hosting

Poczta Windows Live to jeden z najpopularniejszych klientów poczty e-mail. Umożliwia odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail za pomocą protokołów poczty SMTP, IMAP oraz POP3.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Aktywność klienta poczty Windows Live

Do 2017 roku Windows Live stanowił zbiór wielu usług firmy Microsoft, oferując szeroką gamę produktów do obsługi wielu działań w sieci Internet – Office 365, Hotmail, Live Mail, MSN Mail, Outlook.com. W 2017 roku wszystkie usługi zostały włączone w Outlook.com, a sam klient poczty Windows Live zakończył swoją oficjalną aktywność.

Od 2017 roku Windows Live nie jest już rozwijany ani aktualizowany przez firmę Microsoft. Skorzystaj z innego klienta poczty e-mail, np. usług firmy Microsoft: Poczta Windows, Microsoft Outlook lub innych: Thunderbird, The Bat, Gmail.

Konfiguracja poczty w Windows Live

Jeśli nadal korzystasz z klienta poczty Windows Live, możesz przejść proces konfiguracji skrzynki e-mail:

  1. Uruchom program poczty Windows Live.
  2. Z menu wybierz zakładkę: Konta i kliknij przycisk: Adres e-mail.
  3. Podaj dane niezbędne do konfiguracji skrzynki e-mail. Programy pocztowe – konfiguracja poczty
    • Adres e-mail – wpisz pełny adres e-mail dla Twojej skrzynki e-mail.
    • Hasło – wpisz hasło do skrzynki e-mail.
    • Nazwa wyświetlana dla wysłanych wiadomości – wpisz tu nazwę nadawcy wiadomości e-mail, która będzie widoczna u odbiorcy.
    • Zaznacz opcję: Skonfiguruj ustawienia serwera ręcznie.
  4. Kliknij: Dalej
  5. W nowym widoku: Konfigurowanie ustawień serwera i uzupełnij pozostałe informacje o konfigurowanej skrzynce e-mail. Programy pocztowe – konfiguracja poczty
    • Typ serwera – wybierz typ połączenia (sugerowany IMAP).
    • Serwer przychodzącej poczty e-mail / Serwer wychodzącej poczty e-mail: podaj adresy serwerów poczty IMAP/SMTP/POP3.
    • Wymaga bezpiecznego połączenia SSL: aktywuj dla SMTP/POP3/IMAP
    • Uwierzytelnij za pomocą – wybierz: Wyczyść tekst
    • Wymagaj uwierzytelniania – włącz opcję przy ustawieniach serwera poczty wychodzącej.
  6. Wybierz: Dalej.
  7. Konto zostało dodane.

Jak dodać kolejny adres e-mail w Panelu klienta LH.pl?

Posiadając konto w LH.pl prawdopodobnie jest zabezpieczone za pomocą dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA) i przy każdym logowaniu system wysyła kod...

Jak dodać dodatkowy e-mail w Panelu klienta nazwa.pl?

Jeśli korzystasz z usług firmy nazwa.pl, Twój panel klienta prawdopodobnie korzysta z mechanizmu podwójnego uwierzytelniania (2FA). To dodatkowa warst...

Jaki hosting wybrać? Najlepsze propozycje hostingu stron WWW

Wybór odpowiedniego hostingu stron internetowych stanowi kluczowy element sukcesu każdej witryny, wpływając bezpośrednio na jej wydajność, bezpieczeńs...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl