Jak dodać folder i przenieść wiadomości w Outlook?

Promocja na hosting

Tworzenie, a co za tym idzie zarządzanie folderami poczty e-mail, pozwala na uporządkowanie korespondencji oraz uruchamia nowe możliwości, np. podczas tworzenia reguł wiadomości. Dodawanie folderów pozwala przenosić tam wybraną korespondencję, segregując ją, np. tematycznie lub wg. nadawcy. Dodając kolejne foldery poczty, tworzysz drzewo folderów. Kolejne foldery mogą być odrębnymi folderami poczty lub stanowić foldery podrzędne dla wyższych katalogów, np. foldery skrzynki odbiorczej. Dowiedz się jak szybko utworzyć folder i przenieść wiadomości e-mail w Outlook.

Foldery poczty e-mail – informacje podstawowe

Foldery umożliwiają organizowanie wiadomości e-mail, kalendarzy, kontaktów i zadań w programie Outlook.  Możesz przenieść e-maile do folderów, aby ułatwić znajdowanie wiadomości, które chcesz zapisać, przechować z innym priorytetem. Możesz też łatwo przenosić e-maile do folderów, zwalniając miejsce w skrzynce odbiorczej.

Każda przesłana do Ciebie wiadomość e-mail w pierwszej kolejności trafia do folderu skrzynka odbiorcza. To główny folder niezawierający żadnych folderów podrzędnych. Poza nim funkcjonują także foldery typu SPAM, Kosz, wysłane, kopie robocze. Każdy z tych folderów pełni określoną funkcję i będzie automatycznie używany podczas korzystania z konta e-mail.

Możesz utworzyć dodatkowe foldery będące podfolderami skrzynki odbiorczej lub niezależnymi folderami w strukturze katalogów. Niezależnie od tego, które rozwiązanie wybierzesz, jeśli korzystasz z poczty IMAP, foldery te będą i tak synchronizowały się z serwerem poczty. Uzyskasz dostęp do ich zawartości na każdym urządzeniu. Największą korzyścią tworzenia folderów jest jednak możliwość zarządzania wiadomościami, a także przypisywania im reguł, np. automatycznego umieszczania wiadomości w określonych katalogach.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak utworzyć nowy folder w Outlook?

Dodawanie nowego folderu zacznij w katalogu, w którym ma on powstać. Jeśli ma to być główny folder konta e-mail, kliknij nazwę konta. Jeśli folder podrzędny, przejdź najpierw do katalogu nadrzędnego.

  1. Uruchom program Poczta Outlook.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszki w strukturze katalogów.
  3. Wybierz Nowy folder.
    Twórz nowe foldery klikając prawym przyciskiem myszki w strukturę katalogów
  4. Nadaj nazwę folderowi.
  5. Opcjonalnie: złap utworzony katalog i zmień jego położenie, np. przenieś w strukturze katalogów.
    Możesz przenosić foldery łapiąc je i zmieniając ich położenie w strukturze folderów
  6. Opcjonalnie: kliknij prawym przyciskiem myszki na nowy folder, aby zmienić jego ustawienia.
    Twórz i edytuj foldery poczty Outlook

Jak przenieść wiadomości e-mail w Outlook?

Przenoszenie wiadomości między folderami jest proste i nie wymaga wiedzy technicznej. Możesz skorzystać z tej opcji lokalnie, zarządzając swoim kontem e-mail, jak również użyć tej funkcji przy przenoszeniu wiadomości między dwoma skrzynkami e-mail.

  1. Uruchom program Poczta Outlook.
  2. Zaznacz kilka wiadomości lub po prostu kliknij prawym przyciskiem myszki w jedną  z nich.
  3. Kliknij Przenieś, a następnie wskaż lokalizację docelową, np. inny folder.
    Przenoszenie wiadomości w poczcie Outlook jest proste dzięki dedykowanym opcjom Przenieś do
  4. W tym samym miejscu znajdziesz też funkcję kopiowania wiadomości.

Pamiętaj, że kopiowanie wiadomości w ramach jednej skrzynki i wielu folderów, może spowodować zamieszanie. Kiedy znajdziesz wiadomość, odpowiesz na nią, a póżniej będziesz chciał ponownie wyszukać (np. przy włączonym trybie konwersacji), może okazać się, że nie znajdziesz wszystkich wiadomości wątku. Najlepszym rozwiązaniem, jest utrzymywanie jednej kopii wiadomości lub, w miarę potrzeby, korzystanie z etykiet jak w przypadku poczty Gmail.

Jak przenieść stronę WWW z dhosting.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak przenieść stronę WWW z Linux.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl