Jak sprawdzić użycie zasobów hostingu w cPanel?

Promocja na hosting WordPress

Jakie informacje zawiera monitoring?

W cPanel dostępny jest interfejs umożliwiający przeglądanie i monitorowanie wykorzystania zasobów na koncie cPanel. Monitoring użycia zasobów umożliwia: sprawdzenie ogólnego stanu Twojej witryny, sprawdzić informacje na temat wykorzystania zasobów wyświetlanych na wykresach i tabelach oraz tzw. migawki serwera z listą procesów, bazą danych i zapytaniami HTTP.

Jak wyświetlić statystyki użycia zasobów hostingu w cPanel?

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Po zalogowaniu do cPanel, znajdź sekcję: Metryki i kliknij opcję: Użycie zasobów.
    Aby sprawdzić użycie zasobów dla konta w cPanelu, kliknij opcję: Użycie zasobów w sekcji: Metryki.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlony monitoring użycia zasobów na serwerze. Dostępne będą trzy zakładki:
    Na ekranie zostanie wyświetlone narzędzie do monitorowania wykorzystania zasobów.

    • Dashboard: wyświetla ogólny stan Twojej witryny. Jeśli Twoja witryna ma jakieś problemy związane z użyciem zasobów, to zostanie to wyświetlone w zakładce: Dashboard.
    • Current usage: tutaj możesz znaleźć pełne informacje na temat wykorzystania zasobów, które wyświetlane są na wykresach i w tabelach.
    • Snapshot: tutaj znajdziesz migawki serwera z listą procesów, bazą danych i zapytaniami HTTP.
  4. Przejdź do Dashboard, aby zobaczyć ogólny stan swojej witryny. Aby wyświetlić szczegółowe informacje o wykorzystaniu zasobów, kliknij: Details. Jeśli Twoja witryna nie miała problemu z limitami zasobów, zobaczysz zwykły Dashboard z komunikatem: Twoje konto nie miało żadnych problemów z limitami w ciągu ostatnich 24 godzin.
  5. Przejdź do Current Usage, aby zobaczyć szczegółowe informacje o wykorzystaniu zasobów na serwerze.
  6. Przejdź do Snapshot, aby zobaczyć migawki serwera z listą procesów i bazą danych oraz zapytaniami HTTP.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Błąd 0x8004210B, 0x80042109 w Outlook – co zrobić?

Błąd 0x8004210B lub 0x80042109 pojawia się zazwyczaj podczas korzystania z klienta poczty e-mail. Zobacz co zrobić gdy pojawi się błąd...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w DirectAdmin

DirectAdmin to panel administracyjny konta hostingowego, który daje możliwość zarządzania szeregiem funkcji oferowanych w ramach usług...

Jaki hosting dla e-commerce?

Wybór odpowiedniego hostingu dla e-commerce jest niezwykle ważny, dlatego wybór powinien być przemyślany. Podpowiadamy, na co należy zwrócić...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl