Polityka jakości

Oprócz osiągnięcia pozycji lidera wśród dostawców usług hostingowych w Polsce nadrzędną rolę przywiązujemy do stałego poprawiania jakości świadczonych przez nas usług oraz indywidualnego podejścia do Klienta. Wszystkie te działania mają na celu polepszenie poziomu zadowolenia naszych Klientów.

Gwarancją sukcesu oraz wzrostu Twojego zadowolenia jest:

  • indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta oraz wyprzedzanie jego oczekiwań
  • terminowy oraz możliwie najkrótszy czas realizacji zleceń
  • doskonalenie oferowanych produktów i usług
  • pełne zaangażowanie właścicieli i pracowników firmy w jej rozwój
  • innowacyjne rozwiązania technologiczne
  • partnerska atmosfera pracy wewnątrz firmy
  • stały monitoring poprawności działania naszych usług
  • wieloletnie doświadczenie
  • nieprzerwane podnoszenie kwalifikacji kadry firmy

Mamy nadzieję, że praktykowana przez polityka wpłynie pozytywnie na poziom zadowolenia naszych Klientów, a jednocześnie wierzymy także, że pozwoli nam na realizację założonych celów.