Właśnie sprawdzamy dostępność domeny...
Pomyśl nad zakupem hostingu.

Administracja serwerów

Chcesz uniknąć kosztów związanych z zatrudnieniem własnego administratora?

Co robimy?

Administracja serwerów

Zarządzamy, administrujemy i monitorujemy serwery w trybie 24/7/365 dbając o ich poprawne funkcjonowanie.

Analizy bezpieczeństwa

Wykonujemy testy bezpieczeństwa pozwalające nam sprawdzić podatność danego systemu na ataki z zewnątrz.

Administracja serwerów chmurowych

Posiadamy bogate doświadczenie w utrzymywaniu aplikacji w środowiskach chmurowych takich jak AWS oraz Google Cloud.

Migracje do chmury

Wykonujemy migracje środowisk do wysoko dostępnych i elastycznych rozwiązań chmurowych jak AWS czy Google Cloud.

Usługi DevOps

Oferujemy profesjonalne wsparcie DevOps zarówno dla tworzonych nowych aplikacji jak i tych istniejących.

Optymalizacja wydajności

Analizujemy aplikacje i serwisy internetowe i tworzymy dedykowane rozwiązania pozwalające na optymalizację ich wydajności.


Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.
Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.
Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 8.00-18.00.
Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 18.00-8.00.
Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.
Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.
Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.
Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.
Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.
Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.
Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.
Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.
Monitoring OSSEC Zaawansowany monitoring wykrywania włamań oraz logów systemowych.
Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.
Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.
Codzienna kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.
Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

Pakiet Basic

tylko 150 zł/mc

Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.

Linux oraz panele administracyjne: cPanel, DirectAdmin, Plesk, ISPConfig, CyberPanel

Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 8.00-18.00.

do 2h

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 18.00-8.00.

do 6h

Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.

Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.

Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.

Do 72h

Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.

Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.

Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.

Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.

Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.

Do 5 aplikacji

Monitoring OSSEC Zaawansowany monitoring wykrywania włamań oraz logów systemowych.

Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.

Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.

Codzienna kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.

Do 7 dni wstecz

Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

1 godzina

Pakiet Plus

tylko 300 zł/mc

Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.

Linux oraz panele administracyjne: cPanel, DirectAdmin, Plesk, ISPConfig, CyberPanel

Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 8.00-18.00.

do 1h

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 18.00-8.00.

do 4h

Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.

Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.

W dni robocze 5:00-18:00

Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.

Do 48h

Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.

Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.

Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.

Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.

Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.

Do 10 aplikacji

Monitoring OSSEC Zaawansowany monitoring wykrywania włamań oraz logów systemowych.

Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.

Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.

Codzienna kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.

Do 14 dni wstecz

Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

2 godziny

Pakiet Business

tylko 500 zł/mc

Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.

Linux oraz panele administracyjne: cPanel, DirectAdmin, Plesk, ISPConfig, CyberPanel

Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 8.00-18.00.

do 15 minut

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię aplikacji systemowej lub klienckiej w godzinach 18.00-8.00.

do 1h

Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.

Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.

W dni robocze 5:00-18:00

Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.

Do 24h

Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.

Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.

Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.

Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.

Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.

Do 20 aplikacji

Monitoring OSSEC Zaawansowany monitoring wykrywania włamań oraz logów systemowych.

Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.

Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.

Codzienna kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.

Do 30 dni wstecz

Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

4 godziny

Podane ceny są cenami netto, nie zawierają podatku VAT (23%).

Potrzebujesz profesjonalnej opieki nad swoim serwerem?

Skontaktuj się z nami i poznaj dedykowaną ofertę opieki nad Twoimi serwerami.

Infolinia 71 715 27 24 e-mail admin@domenomania.pl

Nasz zespół posiada już ponad 15 letnie doświadczenie w utrzymywaniu i administracji usług serwerowych różnego typu. Gwarantujemy wysoki stopień bezpieczeństwa oraz satysfakcji Klienta. Z naszej oferty w ramach administracji serwerów korzystają zarówno małe firmy, duże sklepy internetowe oraz startupy działające głównie na rynkach zagranicznych. Wypracowany przez lata model zarządzania i monitoringu poszczególnych usług serwerowych pozwala nam na zagwarantowanie błyskawicznej obsługi ewentualnych awarii oraz zapewnienia ciągłości działania usług Klienta.

Dlaczego My?

Ponad 15 lat doświadczenia

Hosting stron WWW zapewniamy
już od ponad 15 lat.

Ponad 99,9% SLA

Szybkość działania oraz wysoka
dostępność usług hostingowych.

Support 24/7/365

Rzetelna i sprawna obsługa zgłoszeń
to dla nas priorytet.

Panel Klienta

Każdy Klient otrzymuje dostęp do swojego panelu, w którym może zarządzać swoimi usługami i płatnościami.

Administracja serwerówDo czego jest potrzebna?

Administracja serwerów to kompleksowa opieka nad infrastrukturą serwerową Klienta. Dzięki skorzystaniu z profesjonalnej administracji możesz mieć pewność, że ktoś zawsze czuwa nad Twoimi serwerami oraz aplikacjami, które są na nich utrzymywane. Istotne jest, aby administracja gwarantowała określone czasy reakcji na awarie i problemy Twojej infrastruktury.

Dzięki tekim gwarancjom masz pewność, że Twoje usług będą zawsze działały, a ewentualne problemy będą szybko i sprawnie likwidowane.

W ramach usług administracji serwerów naszej firmy otrzymujesz kompleksową opiekę na swoimi serwerami. Nasz zespół specjalistów dba o to, aby Twoje aplikacje działały sprawnie, wydajnie i bez żadnych problemów. Już na początku każdej współpracy wykonujemy przegląd aplikacji oraz konfiguracji serwerów, aby móc ewentualnie wdrożyć udoskonalenia, które poprawią ogólną wydajność. Ponadto wszystkie serwery monitorowane są przez 3 niezależne systemy monitoringu, które w czasie rzeczywistym wykrywają i informuję o występujących problemach. Monitorowany jest zarówno serwer pod kątem obciążenia poszczególnych podzespołów jak i poprawne funkcjonowanie samej aplikacji. Dzięki zastosowaniu tak rozbudowanego systemu monitoringu masz gwarancję, że każdy problem działania zostanie wykryty natychmiast i pozwoli nam na podjęcie odpowiedniej reakcji. Dodatkowo dbamy o to, aby usprawniać działanie infrastruktury. W ramach administracji serwerów wykonywane są systematyczne przeglądy systemu, a podsumowanie tych przeglądów każdy Klient otrzymuje w formie raportu.