Właśnie sprawdzamy dostępność domeny...
Pomyśl nad zakupem hostingu.

Administracja serwerów

Chcesz uniknąć kosztów związanych z zatrudnieniem własnego administratora?

Co robimy?

Administracja serwerów

Zarządzamy, administrujemy i monitorujemy serwery w trybie 24/7/365 dbając o ich poprawne funkcjonowanie.

Analizy bezpieczeństwa

Wykonujemy testy bezpieczeństwa pozwalające nam sprawdzić podatność danego systemu na ataki z zewnątrz.

Administracja serwerów chmurowych

Posiadamy bogate doświadczenie w utrzymywaniu aplikacji w środowiskach chmurowych takich jak AWS oraz Google Cloud.

Migracje do chmury

Wykonujemy migracje środowisk do wysoko dostępnych i elastycznych rozwiązań chmurowych jak AWS czy Google Cloud.

Usługi DevOps

Oferujemy profesjonalne wsparcie DevOps zarówno dla tworzonych nowych aplikacji jak i tych istniejących.

Optymalizacja wydajności

Analizujemy aplikacje i serwisy internetowe i tworzymy dedykowane rozwiązania pozwalające na optymalizację ich wydajności.


Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.
Rodzaj wsparcia W ramach wybranego pakietu wspieramy konkretne platformy i usługi.
Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.
Czas usunięcia awarii Określa gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętowych.
Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię krytyczną aplikacji systemowej lub klienckiej.
Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.
Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.
Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.
Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.
Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.
Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.
Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.
Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.
Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.
Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.
Kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.
Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

Pakiet Basic

od 69 zł/mc

Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.

Linux

Rodzaj wsparcia W ramach wybranego pakietu wspieramy konkretne platformy i usługi.

Wstępna konfiguracja podstawowych usług systemowych

Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.

Czas usunięcia awarii Określa gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętowych.

24h

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię krytyczną aplikacji systemowej lub klienckiej.

Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.

Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.

Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.

Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.

Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.

Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.

CPU, poziom użycia RAM. sensory temperatury. zasilanie

Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.

Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.

Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.

Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.

Kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.

Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

Pakiet Plus

od 159 zł/mc

Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.

Linux: Debian, CentOS, Ubuntu

Rodzaj wsparcia W ramach wybranego pakietu wspieramy konkretne platformy i usługi.

Administracja systemem przeznaczonym pod aplikacje LAMP. Panele hostingowe: DirectAdmin, Plesk (do 10 serwisów)

Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.

W godzinach 8-18

Czas usunięcia awarii Określa gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętowych.

12h

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię krytyczną aplikacji systemowej lub klienckiej.

Do 2h w dni robocze (8-20), do 4h w pozostałym czasie

Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.

Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.

W dni robocze w godzinach 8-18

Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.

Do 48h

Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.

Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.

Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.

CPU, poziom użycia RAM, sensory temperatury, status RAID, stan dysków, zasilanie

Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.

Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.

1 wybrana usługa (HTIP. HEAD, TCP. DNS, SMTP. SSH, PING, PUSH). sprawdzanie kontentu

Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.

Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.

Kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.

Tak, z użyciem mechanizmów panelowych lub dostępnych skryptów

Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

2h

Pakiet Business

od 289 zł/mc

Wspierane systemy operacyjne Zapewniamy opiekę nad różnymi systemami operacyjnymi.

Linux: Debian, CentOS, Ubuntu

Rodzaj wsparcia W ramach wybranego pakietu wspieramy konkretne platformy i usługi.

Zaawansowana administracja: LAMP, Nginx, Serwery Java itp., cPanel, DirectAdmin, Plesk, Wirtualizacja: LXC, KVM, Proxmox

Telefoniczna Pomoc Techniczna Dostęp do dedykowanego numeru kontaktowego w przypadku problemów technicznych.

W godzinach 8-22

Czas usunięcia awarii Określa gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętowych.

4h

Czas reakcji Określa czas reakcji na awarię krytyczną aplikacji systemowej lub klienckiej.

Do 2h

Podwyższony priorytet Zapewnij sobie najwyższy priorytet przyjmowania Twoich zleceń.

Prace administracyjne Określa możliwość oraz godziny zlecenia prac administracyjnych.

W dni robocze 8-22

Harmonogram prac Określa czas ustalenia harmonogramu prac nad zleceniem.

Do 24h

Zdalne ręce Określa możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego przy problemach sprzętowych lub systemowych.

Pomoc techniczna Gwarantuje pomoc techniczną przy obsłudze i konfiguracji systemu i aplikacji.

Regularne aktualizacje Określa wykonywanie systematycznych aktualizacji systemu i oprogramowania.

CPU, poziom użycia RAM. sensory temperatury, status RAID, stan dysków, zasilanie

Monitoring sprzętu i zasobów Określa monitoring uszkodzeń konkretnych komponentów sprzętowych oraz zasobów.

Zaawansowany monitoring usług Określa zaawansowany monitoring poszczególnych usług z wykorzystaniem oprogramowania StatusCake.

Dowolna ilość usług w obrębie serwera (HTIP. HEAD, TCP. DNS. SMTP. SSH. PING, PUSH), sprawdzanie kontentu

Proaktywne przeglądy systemu Określa wykonywanie przez nas przeglądów systemu Klienta.

Raz w miesiącu

Statystyki ruchu sieciowego Dostęp do statystyk ruchu sieciowego w ramach posiadanych usług.

Kopia zapasowa Określa rodzaj konfiguracji oraz zarządzania backupem danych.

Tak, indywidualna strategia i harmonogram backupu

Dostępny czas pracy Określa czas pracy administratora dostępny w miesiącu na konsultacje i prace związane z utrzymaniem systemu i aplikacji.

4h

Potrzebujesz profesjonalnej opieki nad swoim serwerem?

Skontaktuj się z nami i poznaj dedykowaną ofertę opieki nad Twoimi serwerami.

Infolinia 801 090 197 e-mail admin@domenomania.pl

Nasz zespół posiada już ponad 15 letnie doświadczenie w utrzymywaniu i administracji usług serwerowych różnego typu. Gwarantujemy wysoki stopień bezpieczeństwa oraz satysfakcji Klienta. Z naszej oferty w ramach administracji serwerów korzystają zarówno małe firmy, duże sklepy internetowe oraz startupy działające głównie na rynkach zagranicznych. Wypracowany przez lata model zarządzania i monitoringu poszczególnych usług serwerowych pozwala nam na zagwarantowanie błyskawicznej obsługi ewentualnych awarii oraz zapewnienia ciągłości działania usług Klienta.


Dlaczego My?

Ponad 15 lat doświadczenia

Hosting stron WWW zapewniamy
już od ponad 15 lat.

Ponad 99,9% SLA

Szybkość działania oraz wysoka
dostępność usług hostingowych.

Support 24/7/365

Rzetelna i sprawna obsługa zgłoszeń
to dla nas priorytet.


Zaufali nam