Linki sponsorowane

AdWords to system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych na szczycie strony wyświetleń wyników w wyszukiwarce internetowej.

Kampania AdWords, czyli kampania linków sponsorowanych, opiera się m.in. na:

  • założeniu konta Google AdWords i jego konfiguracji,
  • modyfikacji i testowaniu słów kluczowych,
  • permanentnej kontroli stawek za kliknięcie,
  • ustaleniu czasu (dni i godzin) wyświetleń,
  • stworzeniu pełnej struktury kampanii.

Jakie są korzyści?

  • niewielkie koszty - tylko kilkanaście groszy za kliknięcie,
  • opłata wyłącznie za efekt (czyli kliknięcie internauty i przejście do strony),
  • możliwość precyzyjnego ustalenia kosztów i czasu wyświetlania danej reklamy,
  • pewność, że do reklamy dotrą najbardziej wartościowi, bo poszukujący jej użytkownicy,
  • kampania ta trafia do konkretnej grupy docelowej,
  • ogromna liczba słów kluczowych, które można przypisać do danej reklamy,
  • dokładne statystki wykorzystania budżetu reklamowego,
  • doskonałe rozwiązanie dla firm debiutujących w Internecie, pozwalające na bardzo szybkie zaznaczenie swojej obecności i promocję produktów w Sieci.

Ile to kosztuje?

Koszty uzależnione są od ilości kliknięć w reklamę i przejścia do strony. Dzięki temu płacisz tylko wtedy, kiedy reklama zainteresuje potencjalnego klienta, a nie za samo jej wyświetlenie. To czyni kampanie AdWords niezwykle konkurencyjnymi w stosunku do standardowych przekazów reklamowych za pośrednictwem radia, gazet czy telewizji.

Uzyskanie wysokiej, zadowalającej konwersji to nie wynik przypadku, lecz odpowiednio dobranych słów kluczowych i umiejętnego wykorzystania wszystkich możliwości stwarzanych przez Google AdWords.

Masz pytania? Chciałbyś otrzymać szczegółową ofertę?
Napisz do nas!

Imię i nazwisko:
Nazwa firmy:
Adres e-mail:
Telefon:
Nazwa domeny:
Wiadomość: