Hosting i poczta e-mailzarządzanie pocztą e-mail

Jak zarządzać kontami e-mail?

Dzięki dostępnym panelom administracyjnym (cPanel lub DirectAdmin) masz możliwość zarządzania Twoimi skrzynkami poczty elektronicznej. Możesz w ten sposób zakładać, kasować lub edytować istniejące skrzynki e-mail. W każdym z paneli widoczny jest dział dotyczący poczty elektronicznej, w którym możesz wykonać wszystkie interesujące cię zabiegi.

Pamiętaj także, że zawsze możesz zwrócić się do naszego Działu Technicznego z prośbą o wykonanie danej czynności.

Czy mogę odbierać swoją pocztę w programie Outlook?

Jak najbardziej istnieje możliwość odbioru pocztu obsługiwanej na naszych kontach hostingowych przez dowolny program pocztowy. Jeśli zatem preferujesz taki rodzaj dostępu do Twojej poczty musisz go jedynie poprawnie skonfigurować. Do tego celu musisz znać następujące informacje:

  • E-mail: twojadres@twojadomena.pl
  • Login / nazwa użytkownika: twojadres@twojadomena.pl
  • Hasło: twoje_hasło
  • SMTP: mail.twojadomena.pl
  • POP3: mail.twojadomena.pl
  • IMAP: mail.twojadomena.pl
  • Port SMTP: 25 i 587 (połączenia nieszyfrowane) oraz 465 (połączenie szyfrowane)
  • Port POP3: 110 (połączenia nieszyfrowane) oraz 995 (połączenie szyfrowane)
  • IMAP: 143 (połączenie nieszyfrowane) lub 993 (połączenie szyfrowane)
Pamiętaj, że w przypadku korzystania z połączeń szyfrowanych należy używać adresu z pełną nazwą domeny serwera.
Jeżeli Twoim dostawcą internetu jest Telekomunikacja Polska prosimy o łączenie się z serwerem SMTP poprzez port 587.

Wyjeżdżasz? Ustaw automatyczne odpowiedzi.

Korzystanie z poczty elektronicznej cechuje przede wszystkim szybkość dostarczania korespondencji. Jeśli wyjeżdżasz i niemożliwy będzie dostęp do komputera - skonfiguruj usługę automatycznych odpowiedzi, która dostępna jest dla każdej skrzynki e-mail. W ten sposób osoby, które piszą do Ciebie będą natychmiast poinformowane o Twojej nieobecności bowiem automatycznie otrzymają wiadomość e-mail o treści, którą możesz ustalić samodzielnie.

Otrzymujesz sporo SPAMU? Filtruj swoją pocztę.

Zastosowane rozwiązania antyspamowe na wszystkich serwerach w naszej firmie filtrują większość niechcianych wiadomości jaka może do Ciebie dotrzeć. Zdarza się jednak, że na poszczególne skrzynki mimo wszystko dochodzi spora ilość spamu. W taki wypadku ustaw indywidualne filtry dla Twojej skrzynki w celu całkowitej ochrony.

Przekierowanie poczty przychodzącej.

Wiele osób korzysta obecnie z kilku adresów poczty elektronicznej. Aby uniknąć konieczności konfiguracji każdej skrzynki osobno możesz w dowolnym momencie przekierować pocztę na dowolny adres e-mail. Po dokonaniu odpowiednich ustawień - wiadomości będą przesyłane automatycznie na wskazany adres pocztowy. Dzięki temu rozwiązaniu musisz pamiętać jedynie dane dostępowe do 1 skrzynki, gdyż wszystkie inne wiadomości będą na nią dostarczane

Dostęp do poczty przez WWW?

Nie musisz używać konkretnego programu do obsługi poczty, aby z niej korzystać. Zawsze bowiem możesz dostać się do swojej skrzynki poczty elektronicznej z poziomu strony WWW. Aby skorzystać z tej opcji wystarczy przejść do części "Poczta" klikając odpowiedni przycisk w górnej części strony, a następnie podać swoje dane dostępowe stosując się do podanych opisów. W ten sposób w ciągu kilkunastu sekund możesz korzystać ze swojej poczty.

Podczas logowania do konta pamiętaj, aby w polu "Użytkownik:" podać pełny adres e-mail.