Biuro Obsługi Klienta
Dbamy o to, aby konsultanci naszego Biura Obsługi Klienta zawsze byli w stanie udzielić Ci wyczerpującej odpowiedzi. Indywidualne zaangażowanie w każdy zgłoszony problem sprawia, że jesteśmy w stanie pomóc nawet w najbardziej nietypowych sytuacjach. Twierdzimy bowiem, że nie ma problemów bez możliwych rozwiązań i zawsze staramy się je znaleźć.
Odbierając dziennie setki rozmów telefonicznych oraz odpisując na tysiące maili staramy się, aby odpowiedzi udzielane były przez kompetentnych pracowników w możliwie jak najszybszym czasie. Trafiająca do nas korespondencja e-mail zarządzana jest przez rozbudowany system „ticketowy”, dzięki czemu każdy wątek posiada swój własny numer identyfikacyjny co umożliwia szybką jego lokalizację w razie kontaktu telefonicznego. Obsługująca nas centrala telefoniczna z oprogramowaniem Call Center stworzonym pod nasze potrzeby zapewnia możliwość wielu połączeń w jednym momencie, kierowanie rozmów do odpowiednich działów oraz przełączanie trwających rozmów między konsultantami. Wszystko po to abyś był w stanie skontaktować się z nami w każdej chwili.
Produkt został dodany do koszyka