Jak utworzyć podpis do wiadomości w Roundcube?

Promocja na hosting WordPress

Posiadając skrzynkę e-mail na hostingu w Domenomania.pl możesz ustawić swój własny podpis, który będzie automatycznie umieszczany pod każdą wysyłaną wiadomością e-mail.

Webmail (np. Roundcube) to aplikacja WWW, która umożliwia dostęp do poczty e-mail z dowolnego miejsca i urządzenia, które posiada połączenie z siecią Internet. Aby wysłać wiadomość e-mail przez Roundcube, należy utworzyć skrzynkę e-mail na serwerze i następnie się do niej zalogować.

Co można umieścić w stopce wiadomości?

Po ustawieniu podpisu, każda wiadomość e-mail wysyłana z poziomu strony WWW będzie posiadała ustawiony podpis. Podczas dodawania własnego podpisu skorzystasz z edytora, który ułatwia dodanie zaawansowanego podpisu.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Jak utworzyć podpis do wiadomości e-mail w Roundcube?

Własna stopka e-mail w poczcie Domenomania.pl jest łatwa do ustawienia. Aby ustawić stopkę, która jest automatycznie dodawana do nowych wiadomości e-mail w Domenomania.pl:

  1. Zaloguj się do swojego konta pocztowego:
  2. Po zalogowaniu się, wybierz z bocznego menu ikonę: Ustawienia.Aby ustawić podpis, zaloguj się do skrzynki e-mail i wybierz: Ustawienia.
  3. W kolejnym oknie wybierz z menu opcję: Tożsamości, a następnie wskaż, do której skrzynki chcesz utworzyć stopkę. Następnie w polu: Podpis wprowadź treść, która ma stanowić stopkę i kliknij przycisk Zapisz.Dodawanie stopki do wiadomości e-mail w Domenomania.pl
  4. Możesz także użyć stopki w formacie HTML. W tym celu zaznacz opcję HTML.
    Jak włączyć podpis HTML w Webmail (Roundcube)?
  5. Po wyborze opcji HTML zmieni się wygląd edytora stopki, który umożliwi nadanie jej niestandardowego wyglądu.Dodaj stopkę HTML do wiadomości e-mail w Domenomania.pl
  6. Po wpisaniu odpowiedniej treści, kliknij przycisk: Zapisz.
    Jak wygląda przycisk "Zapisz" w Webmail?
  7. To wszystko. Od teraz każda nowa wiadomość, którą utworzysz przez Roundcube będzie posiadała podpis.

Dlaczego potwierdzenie odczytu e-mail nie działa w każdym programie?

Większość programów pocztowych i systemów Webmail, a także serwerów pocztowych, nie pozwala sprawdzić czy wiadomość e-mail wysłana do...

Panel WordPress wygląda na uszkodzony – brak motywu w wp-admin

Wyobraź sobie sytuację: właśnie ukończyłeś aktualizacje WordPress, ale gdy logujesz się do panelu administracyjnego (wp-admin), na ekranie...

Co to jest i do czego służy motyw potomny w WordPress?

WordPress to potężna platforma do tworzenia stron internetowych, która oferuje ogromną elastyczność podczas ich projektowania - m.in. dzięki...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl