Jak skontaktować się z Domenomania.pl?

Kupując usługi w Domenomania.pl nie zostajesz sam w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów. Dbając o relacje z klientami postanowiliśmy każdemu z Was zapewnić dostęp do całkowicie bezpłatnej pomocy.

Bezpłatna pomoc techniczna dostępna dla wszystkich

  • Centrum Wiedzy dostępne dla wszystkich: https://domenomania.pl/centrum-wiedzy
  • Infolinia telefoniczna pod numerem: 71 715 27 24
  • Całodobowe wsparcie techniczne pod adresem e-mail: pomoc@domenomania.pl

Jeśli masz problem lub jakiekolwiek wątpliwości – nie wahaj się z nami skontaktować

WAŻNE! Przygotuj się do rozmowy z Biurem Obsługi Klienta

Pamiętaj, aby podczas kontaktu z nami posiadać informacje na temat swojego konta, o które możemy Cię zapytać. Maksymalne skrócenie czasu rozwiązania danego problemu możliwe jest bowiem tylko i wyłącznie kiedy dowiemy się w sposób jak najbardziej szczegółowy z czym dokładnie masz problem.

Dane, które mogą być potrzebne podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:

Problemy ze stroną WWW

  • login do konta hostingowego,
  • nazwa domeny, pod którą Twoja strona powinna się wyświetlać,
  • czy działają Ci inne strony internetowe.

Problemy z pocztą e-mail

  • nazwa skrzynki z jaką są problemy,
  • z jakiego programu do obsługi poczty korzystasz,
  • czy problem występuje z wysyłką czy odbiorem poczty,
  • jaka jest treść komunikatu błędu podczas próby wysyłki/odbioru poczty.

Dane dostępu do serwera lub domeny

  • login i hasło do Panelu klienta,
  • dane osobowe takie jak numer PESEL w celu weryfikacji Twojej tożsamości,
  • dane firmy, w której imieniu dzwonisz w celu ich weryfikacji względem naszej bazy,
  • kontaktowy adres e-mail podany w Panelu klienta.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie