Konfiguracja automatycznych odpowiedzi w aplikacji Webmail jest bardzo prosta. To narzędzie jest także bardzo wygodnym rozwiązaniem w przypadku wyjazdów służbowych, urlopów lub innych okazji, kiedy nie jesteśmy w stanie sprawdzać poczty na naszej skrzynce, a nie chcemy powodować niepokoju naszych partnerów biznesowych lub znajomych.

Aby ustawić automatyczne odpowiedzi w aplikacji Webmail zaloguj się do poczty WWW w Domenomania.pl. Szczegółowy opis jak to zrobić znajduje się w poniższym artykule:

Obsługa poczty przez WWW

Po zalogowaniu do poczty, w prawym górnym rogu wybierz Ustawienia.

Następnie w kolumnie Ustawienia po lewej stronie wybierz opcję Filtry.

W dolnej części kolumny Filtry kliknij ikonę plusa.

Teraz w prawej sekcji w polu Nazwa filtru nadaj nazwę swojemu filtrowi, np. Autoresponder.

W sekcji „w stosunku do przychodzącej poczty” zaznacz „wszystkich”.

W sekcji „…wykonaj następujące czynności” z lewego rozwijanego manu wybierz Odpowiedz wiadomością o treści.

Teraz w polu Treść wpisz wiadomość automatyczną jaką ujrzą nadawcy wiadomości skierowanych na Twoją skrzynkę pocztową.  W polu Temat wiadomości podaj temat jaki będzie wysyłany w automatycznej wiadomości, np. „Moja nieobecność świąteczna”. W polach Adres nadawcy odpowiedzi oraz Moje adresy e-mail wpisz adres swojej skrzynki, której autoresponder dotyczy. W polu Częstotliwość wysyłania wiadomości (w dniach) podaj co ile dni wiadomość automatyczna ma być wysyłana do tego samego nadawcy (dla przykładu, jeśli ustawisz 3 to Twój korespondent otrzyma wiadomość automatyczną pierwszego dnia, natomiast drugą dopiero po trzech dniach, nieważne ile wiadomości napisze w tym czasie).

Teraz kliknij Zapisz.

To wszystko! Automatyczna odpowiedź została ustawiona. Jeśli będziesz chciał ją dezaktywować wystarczy, że zaznaczysz pole Filtr wyłączony obok przycisku Zapisz.