Zmiana hasła po zalogowaniu do Panelu klienta

Hasło dostępu do Panelu klienta możesz zmienić również po zalogowaniu do niego. W tym przypadku podczas zmiany hasła wymagana jest znajomość dotychczasowego hasła dostępu. Sprawdź poniżej jak po zalogowaniu zmienić hasło do Panelu klienta.

Jeśli nie pamiętasz hasła dostępu, to w formularzu logowania możesz kliknąć przycisk: nie pamiętasz hasła, gdzie po wpisaniu loginu, na adres e-mail zostaną wysłane informacje o nowym haśle.

Jak po zalogowaniu zmienić hasło Panelu klienta Domenomania.pl?

W celu zmiany hasła do Panelu klienta, zaloguj się do niego i postępuj według poniższych instrukcji:

  1. Zaloguj się do: Panelu klienta Domenomania.pl
  2. Po zalogowaniu do Panelu klienta, przejdź do zakładki: Twoje dane, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Jak po zalogowaniu zmienić hasło do Panelu klienta?
  3. Na wyświetlonym formularzy we wskazanych polach podaj dotychczasowe hasło oraz dwukrotnie nowe, a następnie kliknij przycisk: Zmień hasło. Pamiętaj, aby zawsze ustawiać bezpieczne hasła. Nie udostępniaj haseł osobom postronnym.Jak po zalogowaniu zmienić hasło do Panelu klienta w Domenomania.pl?
  4. Po kliknięciu przycisku: Zmień hasło, hasło dostępu do Panelu klienta zostanie natychmiast zmienione.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie