Jak wykonać cesję domeny globalnej (zmiana danych abonenta)?

Proces cesji polega na zmianie prawnego właściciela domeny (czyli abonenta). W celu przeprowadzenia cesji dla domeny globalnej (np. z końcówką .com lub .net) należy przesłać do Domenomania.pl...

Jak wykonać cesję domeny europejskiej .eu (zmiana danych abonenta)?

Proces cesji polega na zmianie prawnego właściciela domeny (czyli abonenta). W celu przeprowadzenia cesji dla domeny europejskiej (z końcówką .eu) należy przesłać do Domenomania.pl...

Jak wykonać cesję domeny polskiej (zmiana danych abonenta)?

Proces cesji polega na zmianie prawnego właściciela domeny (czyli abonenta). W celu przeprowadzenia cesji dla domeny polskiej (z końcówką .pl) należy przesłać do Domenomania.pl wypełniony...

Jak wykonać transfer domeny globalnej?

Co to jest transfer domeny? Transfer domeny globalnej do Domenomania.pl [alert style="info"]Po zarejestrowaniu adresu internetowego możesz zrobić transfer domeny, czyli przenieść ją do...

Jak wykonać transfer domeny europejskiej?

Co to jest transfer domeny? Transfer domeny europejskiej .eu do Domenomania.pl [alert style="info"]Po zarejestrowaniu adresu internetowego możesz zrobić transfer domeny, czyli przenieść...

Jak wykonać transfer domeny polskiej pl?

Wykonanie transferu dowolnej domeny polskiej (z końcówką .pl) do Domenomania.pl jest całkowicie bezpłatne. Co to jest transfer domeny? Transfer domeny polskiej do...

HTTP/2 na hostingu – co to i jak włączyć?

Druga wersja protokołu HTTP/2 to nowy standard połączeń, który wdraża szybsze metody przesyłania zasobów z serwera do użytkownika (do jego przeglądarki). Protokół HTTP/2 znany jest...

Co to PTR (RevDNS)?

Rekord PTR nazywany jest również rekordem wskaźnika domeny. Rekord PTR stosowany jest do obsługi Reverse DNS (revDNS) – najkrócej mówiąc jest to tzw. wyszukiwanie wsteczne. Do czego...

Jak dodać DKIM w cPanel?

Czym jest DKIM? Jak utworzyć DKIM przez cPanel? [alert style="info"]Sygnatura DKIM powinna zostać dodana przy każdej domenie, aby zwiększyć skuteczność dostarczania wysyłanych...

Najczęściej zadawane pytania?

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl