grupa in-data

Informacje ogólne
rejestracja usług (pierwsze kroki)

Rejestracja usług w Domenomania.pl odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza dostępnego podczas kolejnych kroków składania zamówienia. W ten sposób stworzone zostaje Ci konto Abonenta, na które możesz rezerwować swoje usługi. Sama rezerwacja jest całkowicie darmowa i masz wówczas 14 dni, aby zdecydować, które usługi chcesz opłacić. Wszystkie domeny rezerwowane w naszej firmie są zgłaszane do rezerwacji jedynie w bazie naszej firmy, w związku z czym o faktycznej rejestracji danej domeny decyduje moment zaksięgowania wpłaty.

Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z pomocy naszych konsultantów, którzy przeprowadzą Cię "krok po kroku" przez proces rejestracyjny.

Rejestracja usług - krok po kroku!

1. W pierwszym kroku należy wybrać rodzaj usługi jaki chcesz zamówić. W górnej części serwisu możesz sprawdzić czy wybrana przez Ciebie nazwa domeny jest dostępna. Po wpisaniu interesującej Cię nazwy i zatwierdzeniu wyboru przyciskiem "Sprawdź", system sprawdzi dostępność domeny i poinformuje Cię, które rodzaje domen z wybraną przez Ciebie nazwą można zakupić.

Poniżej listy dostępnych domen znajdują się pakiety hostingowe, które także możesz dodać do swojego zamówienia. Aby tego dokonać należy wybrać ilość kont jaka Cię interesuje oraz potwierdzić ją kliknięciem przycisku "Dodaj do zamówienia". W ten sposób w górnej części ekranu widoczna będzie lista wybranych przez Ciebie usług. Jeśli wszystko się zgadza, możesz śmiało kliknąć przycisk "Dalej" znajdujący się w prawej dolnej części ekranu przechodząc w ten sposób do kolejnego kroku zamówień.

2. Krok drugi to wybór promocji w jakich chcesz zakupić wcześniej wybrane usługi. Na ekranie widoczna jest lista wybranych usług wraz z możliwymi do wyboru promocjami. Jej wyboru dokonasz poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru znajdującego się przy każdej z dostępnych promocji.

W momencie gdy promocje zostały już wybrane i nie chcesz dokonywać żadnych zmian w swoim zamówieniu - należy kliknąć przycisk "Dalej" znajdujące się w prawej dolnej części ekranu, aby przejść do kolejnego kroku zamówienia.

3. Trzeci etap składania zamówienia służy do celów typowo informacyjnych. Widoczna jest w nim lista zamawianych przez Ciebie usług wraz z wybranymi dla nich promocjami, a także łączna kwota na jaką dokonujesz zamówienia.

4. Poprzez wybór opcji w jakiej chcesz dokończyć zamówienie przechodzisz do kroku czwartego. Jeśli posiadasz już konto Abonenta i chcesz na nie złożyć swoje zamówienie - należy wybrać opcję "Posiadam konto" i wprowadzić w odpowiednie pola login oraz hasło do swojego konta. Ich wprowadzenie należy ostatecznie zatwierdzić kliknięciem przycisku "Dalej" widocznego w prawej dolnej części.

Jeśli natomiast nie posiadasz własnego konta Abonenta, lub chcesz złożyć zamówienie na inne dane - należy skorzystać z opcji "Nie posiadam konta", po czym należy uzupełnić dostępny formularz wszystkimi danymi i ostatecznie zaakceptować ich wprowadzenie kliknięciem przycisku "Dalej"widocznego w prawej dolnej części.

5. Piąty krok polega na ostatecznym zaakceptowaniu składanego zamówienia. Na ekranie widoczne są wszystkie usługi jakie zostały przez Ciebie zamówione oraz dane Abonenta, na którego zamówienie zostanie złożone.

Jeśli do zamówienia zostały dodane konta hostingowe, zostaniesz w tym kroku także poproszony o podanie domeny głównej, loginu oraz hasła do zamawianego serwera. Po ewentualnym podaniu tych informacji zaakceptuj zamówienie klikając w przycisk "Złóż zamówienie" dostępny w prawej dolnej części ekranu. W ten sposób złożone zostało Twoje zamówienie!

Dziękujemy za rejestrację i witamy wśród Klientów Domenomania.pl!

W podsumowaniu złożonego zamówienia podane zostały szczegóły dotyczące płatności. Informacje te zostały także przesłane drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty opłacone usługi zostaną uruchomione co także zostanie potwierdzone wysłaniem wiadomości e-mail. Pamiętaj, że zawsze jesteś w stanie przyspieszyć proces księgowania poprzez przesłanie do nas potwierdzenia wpłaty.

W tym samym dniu, w którym została zaksięgowana Twoja wpłata wystawimy fakturę VAT na dane podane w Twoim Panelu Klienta za zakupione usługi. Faktura ta także w ciągu 7 dni od daty jej wystawienia zostanie wysłana tradycyjną pocztą jeśli została wyrażona taka chęć.

Nie martw się o terminy! Przypomnimy Ci o wygasającej usłudze.

Dbając o to abyś nie musiał martwić się, o to czy nie ominie Cię termin ważności posiadanych usług, wprowadziliśmy automatyczne przypomnienia. Na 21, 14, 7 oraz 3 dni przed zakończeniem ważności danej usługi otrzymasz od nas wiadomość e-mail na adres podany w Twoim Panelu Klienta dotyczącą opłat za przedłużenie ważności danej usługi o kolejny okres abonamentowy. Jeśli natomiast zaznaczona została odpowiednia opcja w Twoim Panelu Klienta - informacja o wygasającej usłudze zostanie wysłana do Ciebie także via SMS.

Wszystko po to, abyś nie musiał obawiać się, że umknie Ci termin zapłaty. Pamiętaj jedynie, aby na bieżąco w Twoim Panelu Klienta znajdowały się aktualne dane kontaktowe.