grupa in-data

Informacje ogólne
pomoc i obsługa techniczna

Bezpłatna pomoc techniczna? U nas dostępna jest dla wszystkich!

Kupując usługi w naszej firmie nie zostajesz sam w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów. Dbając o relacje z Klientami postanowiliśmy każdemu z Was zapewnić dostęp do całkowicie bezpłatnej pomocy. Dzięki temu możesz skorzystać z:

Powyższe rozwiązania pomogą Ci uzyskać zarówno odpowiedzi na wiele nurtujących pytań, jak i rozwiązania Twoich problemów.

Jeśli masz problem lub jakiekolwiek wątpliwości - nie wahaj się z nami skontaktować!

Pamiętaj, aby przy każdorazowym kontakcie z nami posiadać informacje na temat danych, o które możemy Cię zapytać. Maksymalne skrócenie czasu rozwiązania danego problemu możliwe jest bowiem tylko i wyłącznie kiedy dowiemy się w sposób jak najbardziej szczegółowy z czym dokładnie masz problem.

Dane, o które możemy Cię zapytać jeśli...

nie działa Ci strona internetowa?

  • login do konta hostingowego
  • nazwa domeny, pod którą Twoja strona powinna się wyświetlać
  • czy działają Ci inne strony internetowe

nie działa Ci poczta elektroniczna?

  • nazwa skrzynki z jaką są problemy
  • z jakiego programu do obsługi poczty korzystasz
  • czy problem występuje z wysyłką czy odbiorem poczty
  • jaka jest treść komunikatu błędu podczas próby wysyłki/odbioru poczty

chcesz uzyskać dane dostępowe do swoich usług

  • login i hasło do Panelu Klienta
  • dane osobowe takie jak numer PESEL w celu weryfikacji Twojej tożsamości
  • dane firmy, w której imieniu dzwonisz w celu ich weryfikacji względem naszej bazy
  • kontaktowy adres e-mail podany w Panelu Klienta