grupa in-data

Informacje ogólne
bezpieczeństwo i polityka prywatności

Bezpieczeństwo Twoich danych to podstawa!

Utrzymanie maksymalnego bezpieczeństwa dla danych każdego z naszych Klientów jest dla nas rzeczą priorytetową. Staramy się zatem z dnia na dzień udoskonalać uznawaną przez nas politykę prywatności poprzez...

zachowanie pełnej poufności Twoich danych

Na każdym kroku dbamy, aby podane przez Ciebie dane w Panelu Klienta nie zostały w jakikolwiek sposób udostępnione osobom trzecim. Służą one nam jedynie w celach księgowych oraz jako dane kontaktowe w razie konieczności kontaktu z Tobą. Nie są one jednak w żaden sposób przetwarzane i nie ma możliwości, aby zostały przekazane innym firmom. Pamiętaj także, że każdej chwili możesz edytować swoje dane z poziomu Panelu Klienta.

zabezpieczanie dostępu do wszelkich usług hasłem

Zalogowanie do Twoich usług możliwe jest zawsze tylko i wyłącznie w oparciu o ustalony wcześniej login oraz hasło. Unikasz w ten sposób sytuacji, w której następuje nieautoryzowany dostęp do Twoich danych. Jeśli natomiast nie pamiętasz swoich danych - w każdej chwili możesz poprosić o ich przypomnienie nasze Biuro Obsługi Klienta.

konieczność autoryzacji swojej tożsamości podczas kontaktu telefonicznego

Każda osoba, która zadzwoni do naszego Biura Obsługi Klienta w celu uzyskania wszelkiego rodzaju danych musi mieć świadomość, że zostanie na wstępie poproszona o podanie szeregu danych w celu weryfikacji tożsamości dzwoniącego. Ma to na celu podniesienie bezpieczeństwa oraz dbania o to, aby dane trafiały tylko i wyłącznie do ich właściciela.

codzienne kopie bezpieczeństwa

Z uwagi na ogromną liczbę przechowywanych przez nas danych osobowych oraz dostępowych do różnego rodzaju usług, niezbędne jest, aby systematycznie wykonywać ich kopie bezpieczeństwa. Wszystkie te informacje codziennie przesyłane są do dwóch niezależnych maszyn, aby w razie jakiekolwiek awarii nie stracić żadnych danych.

zaawansowane narzędzia antyspamowe oraz antywirusowe

Coraz częstsze zjawisko jakim jest otrzymywanie setek niechcianych wiadomości oraz pojawianie się złośliwego oprogramowania na kontach hostingowych doprowadziło do sytuacji, w której zmuszeni zostaliśmy do skorzystania z zaawansowanych rozwiązań antyspamowych oraz antywirusowych. Wszystko po to, abyś w pełni komfortowy sposób mógł korzystać ze swojej poczty elektronicznej nie martwiąc się, że na Twojej stronie internetowej pojawi się wirus. Dzięki tym rozwiązaniom masz także możliwość ustalania tzw. "czarnej listy" adresów e-mail, z których nie życzysz sobie otrzymywania wiadomości oraz indywidualnej konfiguracji zabezpieczeń antyspamowych.

konieczność autoryzacji poczty wychodzącej

Zdarzyło Ci się, że otrzymałeś wiadomość z Twoim adresem w polu nadawcy? Zastosowanie wymogu autoryzacji poczty wychodzącej powoduje iż niemożliwe jest, aby osoby trzecie podszywając się pod Ciebie mogły wysyłać różnego rodzaju wiadomości e-mail.

certyfikat bezpieczeństwa dla Panelu Klienta

Z uwagi na to, że dostęp do Panelu Klienta posiadają jedynie zalogowani Abonenci i jest to zbiór wielu ważnych informacji, postanowiliśmy na zastosowanie zaawansowanego certyfikatu do szyfrowania danych dzięki czemu Twoje dane są w pełni bezpieczne.